چه زود


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

چه زود رفتم من از یادش فراموشش شدم ای داد

چه زود از خاطرش رفتم بدون حرف بی فریاد

تموم دلخوشیم این بود کنارم عمری می مونه

ندونستم با من بودن واسش مثل یه زندونه

ولی هرگز نفهمیدم که من رو برده از یادش

فراموش کرده روزی که رسیدم من به فریادش

فراموشش شدم اما هنوزم توی حرفامه

هنوزم منتظر هستم همش حرفش رو لبهامه

ببین چی به سرم اومد  که روزام مثل شب تاره

که واسه دیدنش چشمام داره اشکامو می شماره...



نظرات شما عزیزان:

شکوفه
ساعت0:23---3 اسفند 1391
سلام منم به شماسرزدم.بسیارزیباست وبتون واقعاتحت تاثیرقرارگرفتم.

شکوفه
ساعت0:20---3 اسفند 1391
سلام منم به وب شماسرزدم.بسیارزیباست.واقعاتحت تاثیرقرارگرفتم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
چهار شنبه 2 اسفند 1391| 12:41 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§